Brezovo polje Šibljačkim potokom psunjskim stazama psunjko

Izađi na izlazu Nova Gradiška. Nakon nadvožnjaka preko želježničke pruge na prvom križanju skreni lijevo na južnu obilaznicu i vozi prema zapadu. Kroz križanje sa semaforima vozi ravno, na slijedećem križanju kod FINA-e isto ravno, pa na idućem raskrižju skreni desno i vozi samo ravno na sjever. Moraš proći kroz dva semaforizirana raskrižja, napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nakon još oko 2 km na mjestu gdje asfaltni odvojak odlazi blago lijevo u krug bolnice Sv. Rafaela ti nastavi makadamom koji vodi skroz do Brezovog polja još oko 600 m i na drugom silasku lijevo vidjeti ćeš tablu za početak planinarske staze, možeš se spustiti dolje i parkirati pored temelja i betonske ploče nekadašnje konjušnice.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora (onaj na pješačkom prijelazu se na računa) i skreni lijevo prema sjeveru, a na idućem semaforu vozi ravno. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nakon još oko 2 km na mjestu gdje asfaltni odvojak odlazi blago lijevo u krug bolnice Sv. Rafaela ti nastavi makadamom koji vodi skroz do Brezovog polja još oko 600 m i na drugom silasku lijevo vidjeti ćeš tablu za početak planinarske staze, možeš se spustiti dolje i parkirati pored temelja i betonske ploče nekadašnje konjušnice.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora. Na semaforu skreni desno na sjever i na prvom raskrižju za glavnom cestom ideš lijevo do semafora na kojem vozi desno opet prema sjeveru. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nakon još oko 2 km na mjestu gdje asfaltni odvojak odlazi blago lijevo u krug bolnice Sv. Rafaela ti nastavi makadamom koji vodi skroz do Brezovog polja još oko 600 m i na drugom silasku lijevo vidjeti ćeš tablu za početak planinarske staze, možeš se spustiti dolje i parkirati pored temelja i betonske ploče nekadašnje konjušnice.

Poslije sela Baćindol skreni desno prema Cerniku i Novoj Gradiški (ravno je prema autocesti). Prije naselja Cernik neposredno prije zgrade GP Grading skreni desno prema selu Šumetlici i Strmcu. Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nakon još oko 2 km na mjestu gdje asfaltni odvojak odlazi blago lijevo u krug bolnice Sv. Rafaela ti nastavi makadamom koji vodi skroz do Brezovog polja još oko 600 m i na drugom silasku lijevo vidjeti ćeš tablu za početak planinarske staze, možeš se spustiti dolje i parkirati pored temelja i betonske ploče nekadašnje konjušnice.

Od temelja nekadašnje konjušnice kreni u smjeru jugozapada preko potoka Javorovice i prati šumski put uz Šibljački potok, proći ćeš pored objekata bolničkog vodocrpilišta i za još oko 1' ispred tebe su dva zarasla puta, lijevi ide prema potoku, a ti kreni onim desnim, na bukvi udaljenoj oko 40 m vidjet ćeš markaciju. Ideš 25' bez markacija zaraslim putem koji ide šikarom, potok je nešto dalje s tvoje lijeve strane i izlaziš na šumsku cestu. Kad si došao do ceste trebaš ići lijevo 100 m do zavoja ceste na kojem cesta prelazi potok i tu nastaviti uzbrdo putem desnom stranom potoka 10' i još 10' uzbrdo kroz Šibljački (ili Šibnjački potok). Na mjestu gdje put prelazi potok napusti potok i kreni desno šumskim putem vrlo kratko i skreni s njega lijevim putem kratko prema sjeveru do hrpta Šibljaka gdje trebaš ići lijevo hrptom na sjeverozapad. Tu ti se s desna priključila neoznačena staza hrptom Šibljaka. 20' ideš putem prateći hrpt, prvo kroz šumu, pa zatim preko čistine s rijetkim osamljenim drvećem i ponovo kroz šumu. Proći ćeš preko prosjeke ispod dalekovoda i stići na šumsku cestu. Lijevo cestom prema Dobroj vodi idu trase brojnih planinarskih staza, a ti trebaš ići cestom desno u smjeru Brezovog polja. Šuma na zapadnu stranu je minirana pa se zadovolji samo pogledom na nju dok ideš cestom. Približavanjem vrhu i dolaskom na Kelovu ravan i šuma s tvoje desne strane je označena tablama za opasnost od mina (nakon tvog drugog prolaska ispod "struje"). Nakon 10' od izlaska na cestu evo te kod zidanog tornja na vrhu Brezovog polja. Upisnu knjigu HPD-a Strmac iz Nove Gradiške možeš pronaći u kutiji unutar zidanog tornja, a PD-a Psunj iz Pakraca na metalnoj konstrukciji između tornja i radioamaterske barake gdje se nalazi i gumeni žig SPP-a i metalni žig HPS-a.