Brezovo polje Božikovcempsunjskim stazama psunjko

Izađi na izlazu Nova Gradiška. Nakon nadvožnjaka preko želježničke pruge na prvom križanju skreni lijevo na južnu obilaznicu i vozi prema zapadu. Kroz križanje sa semaforima vozi ravno, na slijedećem križanju kod FINA-e isto ravno, pa na idućem raskrižju skreni desno i vozi samo ravno na sjever. Moraš proći kroz dva semaforizirana raskrižja, napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora (onaj na pješačkom prijelazu se na računa) i skreni lijevo prema sjeveru, a na idućem semaforu vozi ravno. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora. Na semaforu skreni desno na sjever i na prvom raskrižju za glavnom cestom ideš lijevo do semafora na kojem vozi desno opet prema sjeveru. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Poslije sela Baćindol skreni desno prema Cerniku i Novoj Gradiški (ravno je prema autocesti). Prije naselja Cernik neposredno prije zgrade GP Grading skreni desno prema selu Šumetlici i Strmcu. Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Kad si na parkiralištu, okreni se prema potoku, vidiš dva mosta preko potoka i trebaš ići preko onog desnog mosta prema platanama. Odmah nakon platana šumska cesta odlazi ravno, a ti pođi desno uzbrdo šumskom vlakom za markacijama. Za 1' staza napušta vlaku i nastavlja samim hrptom lijevo od vlake rubom šume oko 15' i dalje kroz šumu. Nakon ulaska u šumu staza se ubrzo položi i za 5' napušta sam hrpt i ide starim putem desnom stranom uz hrpt i izlazi na zavoj šumske ceste, 25' od početka staze. Pođi cestom desno oko 50m do lovačkog hranilišta preko puta čeke gdje ideš lijevo u šumu starim šumskim putem uzbrdo "hvatajući" hrpt. Za par minuta si na hrptu i ideš kroz visoku travu uz šumu s tvoje desne strane. Za 5' ulaziš u šumu, tu te strelica i ubrzo par markacija usmjeravaju lijevo na hrpt Božikovačke kose kojeg si blago napustio izbjegavajući kupine prije ulaska u šumu. Nastavljaš starim šumskim putem. Kad se kratko spustiš nizbrdo, kod lovačkog hranilišta staza te vodi desno putem uz hrpt i kratko kroz šikaru kod koje još jednom zaviješ desno blago nizbrdo i kroz šikaru ubrzo dolaziš na šumski put kojim trebaš lijevo uzbrdo. Za oko 2' ideš onim starim desnim putem uz hrpt, dok se noviji lijevi penje na hrpt. Za manje od 10' kako si pošao desnim putem izlaziš na hrpt i njime idi uzbrdo. Kratko ćeš kroz šumu, rubom šume, preko šikare na Gornjem Previtu, opet ući u šumu, kratko se spustiti i stižeš na raskrižje. Lijevo odlazi prospoj na Jastrebinac. Nastavljaš kroz šumu i za 15' izlaziš na šumski put gdje je križanje. Lijevo odlazi planinarska staza prema Strmcu Jastrebincem. Tu ideš desno širokim putem preko šikare i za 5' nailaziš na desni odvojak za Strmac preko Gradine i za još 5' kroz šumu dolaziš na šumsku cestu kod izvora Dobra voda. Na dobru vodu ne računaj. Idi desno cestom prema sjeveru i neka te ne privuče ljepota šume lijevo (zapadno) od ceste jer je minski sumnjiva, pa čak i tamo gdje nema tabli za mine nitko u nju ne zalazi. Za 15' od Dobre vode proći ćeš skretanje za Strmac preko Šibljaka i nastaviti ravno cestom. Približavanjem vrhu i dolaskom na Kelovu ravan i šuma s tvoje desne strane je označena tablama za opasnost od mina (nakon prolaska ispod "struje"). Nakon ukupno 25' od izvora Dobra voda evo te kod zidanog tornja na vrhu Brezovog polja. Upisnu knjigu HPD-a Strmac iz Nove Gradiške možeš pronaći u kutiji unutar zidanog tornja, a PD-a Psunj iz Pakraca na metalnoj konstrukciji između tornja i radioamaterske barake gdje se nalazi i gumeni žig SPP-a i metalni žig HPS-a.