Velja glava od prvog mostapsunjskim stazama psunjko

Izađi na izlazu Nova Gradiška. Nakon nadvožnjaka preko želježničke pruge na prvom križanju skreni lijevo na južnu obilaznicu i vozi prema zapadu. Kroz križanje sa semaforima vozi ravno, na slijedećem križanju kod FINA-e isto ravno, pa na idućem raskrižju skreni desno i vozi samo ravno na sjever. Moraš proći kroz dva semaforizirana raskrižja, napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje cestom prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora (onaj na pješačkom prijelazu se na računa) i skreni lijevo prema sjeveru, a na idućem semaforu vozi ravno. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora. Na semaforu skreni desno na sjever i na prvom raskrižju za glavnom cestom ideš lijevo do semafora na kojem vozi desno opet prema sjeveru. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Poslije sela Baćindol skreni desno prema Cerniku i Novoj Gradiški (ravno je prema autocesti). Prije naselja Cernik neposredno prije zgrade GP Grading skreni desno prema selu Šumetlici i Strmcu. Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Od prvog mosta ideš desno lošijom šumskom cestom. Odmah prelaziš potok Javorovicu i nastavljaš uz potok manje od 5'. Prije negoli u svom pješačkom pohodu ponovo naiđeš na most imaš desno skretanje na slabije uočljiv šumski put koji ti dolazi pod naopakim V. Tu ćeš vidjeti na drvetu ispisano V.G. i trebaš samo ići po markacijama. Za 10' dolaziš do mjesta gdje se jedan put odvaja desno dolje, a tvoj put zavije lijevo strmo uzbrdo. Odmah nakon 30 m napuštaš put koji odlazi lijevom stranom hrpta, a ti se penješ na hrpt i nastavljaš uzbrdo poprilično strmo njime kroz prosjeku. Strmina će malo popustiti i nakon 15' ćeš prijeći šumski put i nastaviti hrptom. Put je usiječen pa da bi se ponovo našao na hrptu trebat ćeš i pomoć ruku. Imaš još nekoliko minuta poprilično strmo i evo te na Veljoj glavi.

Ako kombiniraš ovu stazu sa stazom na Velju glavu Rebarnicama ostaje ti još 30' (2.7 km) cestom do/od parkirališta kod bazena što je lijepa nezahtjevna šetnja šumom uz potok.