Kapetanica uz potok Javorovicupsunjskim stazama psunjko

Izađi na izlazu Nova Gradiška. Nakon nadvožnjaka preko želježničke pruge na prvom križanju skreni lijevo na južnu obilaznicu i vozi prema zapadu. Kroz križanje sa semaforima vozi ravno, na slijedećem križanju kod FINA-e isto ravno, pa na idućem raskrižju skreni desno i vozi samo ravno na sjever. Moraš proći kroz dva semaforizirana raskrižja, napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje cestom prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora (onaj na pješačkom prijelazu se na računa) i skreni lijevo prema sjeveru, a na idućem semaforu vozi ravno. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora. Na semaforu skreni desno na sjever i na prvom raskrižju za glavnom cestom ideš lijevo do semafora na kojem vozi desno opet prema sjeveru. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Poslije sela Baćindol skreni desno prema Cerniku i Novoj Gradiški (ravno je prema autocesti). Prije naselja Cernik neposredno prije zgrade GP Grading skreni desno prema selu Šumetlici i Strmcu. Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste. Nastavi još 2.7 km dalje prema Brezovom polju. Od bolnice je makadam. Na prvom lijevom zavoju kod mosta gdje cesta prelazi preko potoka Javorovice vidjeti ćeš kako se desno odvaja lošija šumska cesta i tu parkiraj.

Od prvog mosta ideš desno lošijom šumskom cestom. Odmah prelaziš potok Javorovicu i nastavljaš uz potok. Ubrzo prolaziš kraj skretanja markirane planinarske staze na Velju glavu i prelaziš most preko potoka. Nastavljaš šumskom cestom uz potok i za par minuta prelaziš preko potoka ovaj put bez mosta , kao i 5' kasnije . Još dva puta za po 5' prelaziš preko mosta i ubrzo nakon zadnjeg mosta dolaziš do proširenja ceste/okretišta. Još jednom ubrzo prelaziš potok - oko 15' od početka tvoje staze, a šumska cesta završava i prelazi u (vrlo često blatnjavi) šumski put kojim nastavljaš uzbrdo, a potok ti ostaje niže s lijeve strane . Za 20' stižeš na šumsku cestu gdje trebaš ići lijevo par minuta do lijevog zavoja ceste na kojem se spajaju dva potoka i prelaze cestu. Idi ravno uz potok (ne desno uz potok) i nakon 20-ak metara kreni lijevo za šumskom vlakom . Drži se te nešto zarasle vlake/vododerine i idi njome uzbrdo. S desne strane vlake već iz daljine ćeš uočiti mlade jele. Za 10' kako si krenuo vlakom izlaziš na visoravan gdje blago zakreni desno i kreći se ravno s desnom tendencijom. Za par minuta doći ćeš na šumski put kojim ide markirana uzdužna planinarska staza Brezovo polje - Javorovica . Skreni desno i idi još 10' putem za markacijama do Kapetanice