Kapetanica preko Velje glavepsunjskim stazama psunjko

Do Velje glave ćeš morati pješice. Iako je u ovom opisu staze na Kapetanicu Velja glava ishodište, ona je ustvari samo usputna točka na tvome putu za Kapetanicu. Za dolazak do Velje glave možeš koristiti opisane staze:

Ako dolaziš sa Strmca Rebarnicama, minutu prije Velje Glave je desno odvojak prema Kapetanici i Javorovici. Ako si na Veljoj glavi možeš za minutu prema jugu stići do ovog odvojka i njime ići lijevo ili ako želiš uštedjeti 3' okreni leđa planinarskoj tabli na Veljoj glavi i kreni nizbrdo na sjeveroistok između šumarskih oznaka 86A i 93B pored jela 1' do markirane planinarske staze. Prelaziš preko čistine na kojoj su se digle mlade jele i ubrzo stižeš do planinarskog putokaza Strmac u suprotnom smjeru , gdje prema Kapetanici trebaš skrenuti lijevo za markacijama i za 15' stižeš na šumsku cestu koju trebaš preći i popeti se u šumu kroz koju par minuta bez vidljive staze po markacijama i dalje šumskim putem. Za oko 5' dolaziš do mjesta gdje te markacije vode desno lošijim putem u šikaru kroz koju se nezgodno probiti, a ti možeš lijevo nastaviti putem , zakrenuti desno i opet uhvatiti markaciju. Za manje od 10' od mjesta gdje možeš lijevo na nemarkiranu obilaznicu izlaziš na šumski put koji ti dolazi s desna, tu nemoj ići njime nego blago lijevo paralelno s tim putem, prelaziš šumski put okomit na tvoj smjer kretanja i nastavljaš ravno starim zaraslim putem i dalje paralelno s novijim desnim putem. Cijela staza je kombinacija blagih uspona i silazaka. Za 10' nakon što pređeš "okomiti" šumski put izaći ćeš na šumski put i tu skreni desno njime uzbrdo i ubrzo dolaziš do smjerokazne table Kapetanica, Petkovica. Put zavija lijevo, uzbrdo pa položeno ide kroz travu i gustiš s jelama preko lokaliteta Petkovica . Za 10' od smjerokazne table stigao si na križanje , gdje blago desno odlazi planinarska staza na Javorovicu koja zaobilazi Kapetanicu, a blago lijevo tvoja staza za Kapetanicu ( i s Kapetanice ide staza prema Javorovici i tvori trokut s ova dva odvojka) stiže putem za 10' do Kapetanice .