Pridola putompsunjskim stazama psunjko

Izađi na izlazu Nova Gradiška. Nakon nadvožnjaka preko želježničke pruge na prvom križanju skreni lijevo na južnu obilaznicu i vozi prema zapadu. Kroz križanje sa semaforima vozi ravno, na slijedećem križanju kod FINA-e isto ravno, pa na idućem raskrižju skreni desno i vozi samo ravno na sjever. Moraš proći kroz dva semaforizirana raskrižja, napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora (onaj na pješačkom prijelazu se na računa) i skreni lijevo prema sjeveru, a na idućem semaforu vozi ravno. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Nakon ulaska u Novu Gradišku ravno do prvog semafora. Na semaforu skreni desno na sjever i na prvom raskrižju za glavnom cestom ideš lijevo do semafora na kojem vozi desno opet prema sjeveru. Ubrzo ćeš napustiti Novu Gradišku i ući u Cernik. Vozi glavnom cestom i na kraju Cernika (s lijeve strane je zgrada GP Grading) skreni lijevo prema selu Šumetlici i Strmcu. (Ako dođeš na križanje: lijevo Požega, desno autocesta promašio si skretanje za Šumetlicu pa se vrati nazad.) Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Poslije sela Baćindol skreni desno prema Cerniku i Novoj Gradiški (ravno je prema autocesti). Prije naselja Cernik neposredno prije zgrade GP Grading skreni desno prema selu Šumetlici i Strmcu. Glavnom asfaltnom cestom do kraja Šumetlice i dalje pored vikendica. Nakon table za početak naselja Strmac ubrzo ćeš doći do glavnog parkirališta na Strmcu lijevo pored ceste gdje ostavi vozilo.

Kad si na parkiralištu, okreni se prema potoku, vidiš dva mosta preko potoka, prijeđi preko onog lijevog mosta i za 30 m skreni lijevo putom pored dalekovoda uz ogradu šumarijske kuće. Pratiš markiranu stazu koja stalno ide šumskim putom. Za manje od 10' lijevo se odvaja put kojim ide markirana staza preko Krndije, a ti nastavi ravno. Za oko 15' od odvojka preko Krndije na desnom zavoju se otvara pogled na Brezovo polje i ubrzo se put položi. Za 5' nailaziš na prečicu prema Strmcu koja se spušta nizbrdo s tvoje desne strane. Nastavi putom položeno još oko 5', prođi kroz otvorenu kapiju nekadašnjeg ograđenog lovišta i za pola minute dolaziš do sjenice pod starim kruškama .