Bjelovac s Pridolepsunjskim stazama psunjko

Do Pridole ćeš morati pješice. Iako je u ovom opisu staze na Bjelovac Pridola ishodište, ona je ustvari samo usputna točka na tvome putu za Bjelovac. Za dolazak do Pridole možeš koristiti opisane staze:

Od sjenice na Pridoli kreni putem uz samu drvenu konjušnicu prateći markiranu stazu za Bjelovac. Za oko 3' dolaziš na križanje markiranih staza, ravno pa desno odlazi staza za Strmac Brinskom kosom, pa ako je ona tvoj način dolaska prema Pridoli ne moraš ići dalje do livade na Pridoli nego možeš odmah skrenuti desno prema Bjelovcu. Iz smjera Pridole skreni lijevo uzbrdo lošijim šumskim putem koji ubrzo prelazi u stazu koja za 3' zakreće udesno i u ovom dijelu je izvrsno markirana . Za slijedeće 2' staza nailazi na šumski put kojim nastavlja položeno ili blago uzbrdo po markacijama. Za 10' sječeš planinsku kosu od koje za 5' dolaziš na križanje planinarskih staza . Desno nizbrdo možeš prema Strmcu, lijevo uzbrdo te vodi kratka nemarkirana dionica na Bukove ravni, dok ravno nastavljaš prema Bjelovcu prateći šumski put . Ozidani izvor s lijeve strane puta je uvijek suh. Slijedećih 10' je put umjereno zarastao ili lijepo prohodan, a onda poslije izlaska iz šume slijedećih 5' izuzetno teško prohodan kroz šikaru . 3' nakon ulaska u šikaru siječeš šumski put i s tvoje lijeve strane prolaziš kraj neuređenog izvora prepunog životinjskih tragova. Oko 2' nakon izlaska iz šikare prolaziš pored još jednog slabijeg neuređenog izvora, i nastavljaš blago uzbrdo. Za oko 10' ti se s lijeva priključuje šumski put i spuštaš se kratkom strmom nizbrdicom. Nakon nje blago nizbrdo za 5' stižeš do cilja ove staze - ozidanog izvora (Pod)Bjelovca i planinarskih tabli. Iako planinari ovaj lokalitet nazivaju Bjelovac, stanovnici podpsunjskih sela ovaj izvor, na kojemu uzgred rečeno ne računaj na pitku vodu, nazivaju Podbjelovac. Izvor Bjelovac se nalazi na sjeveru ispod šumske ceste Ivička kosa - Dobra voda.