Brezovo polje Bjelovačkim potokompsunjskim stazama psunjko

Do Bjelovca ćeš morati pješice. Iako je u ovom opisu staze na Brezovo polje Bjelovac ishodište, on je ustvari samo usputna točka na tvome putu za Brezovo polje. Za dolazak do Bjelovca možeš koristiti opisane staze:

Od ozidanog izvora (Pod)Bjelovca kreni prema Strmcu šumskom cestom . Nakon prelaska potoka na zavoju ceste, a prije Bjelovačkog potoka koji prolazi ispod ceste kreni uzbrdo putem lijevom stranom potoka na sjever . Nakon 5' put prestaje i nastavljaš potokom . Za slijedećih 5' staza izlazi iz potoka i nastavljaš njegovom desnom stranom pa za 2' opet ulazi u potok kojim ideš još oko 5' i prateći markacije trebaš izaći iz potoka i nastaviti lijevo uzbrdo šumom slabom stazom koja ubrzo ide usporedo s potokom pa za 1' lijevo uzbrdo u par koraka izlaziš na šumski put . Nastavi desno uzbrdo putem prema izvoru Bjelovcu . Za nekoliko minuta put prelazi potok , tako da nisi pogriješio ni ako si previdio markacije i nastavio potokom. Nastavi putem, ubrzo ti se s desna priključuje šumski put, a ti nastavljaš ravno uzbrdo. Za 2' prolaziš kroz mlade smreke gdje put zavije lijevo pored šumarske oznake 61a i vidljive markacije otkuda za 20'' izlaziš na šumsku cestu . Skreni desno i nastavi držeći se isključivo šumske ceste (table za mine na odvojku nekadašnje planinarske staze prema Lipovim podovima ) i ne obazirući se na vidljive stare markacije zapadno od ceste u šumi za 5' stići ćeš do Dobre vode. Na dobru vodu ne računaj. Nastavi ravno cestom prema sjeveru i neka te ne privuče ljepota šume lijevo (zapadno) od ceste jer je minski sumnjiva, pa čak i tamo gdje nema tabli za mine nitko u nju ne zalazi. Za 15' od Dobre vode proći ćeš skretanje za Strmac preko Šibljaka i nastaviti ravno cestom. Približavanjem vrhu i dolaskom na Kelovu ravan i šuma s tvoje desne strane je označena tablama za opasnost od mina (nakon prolaska ispod "struje"). Nakon ukupno 25' od izvora Dobra voda evo te kod zidanog tornja na vrhu Brezovog polja. Upisnu knjigu HPD-a Strmac iz Nove Gradiške možeš pronaći u kutiji unutar zidanog tornja, a PD-a Psunj iz Pakraca na metalnoj konstrukciji između tornja i radioamaterske barake gdje se nalazi i gumeni žig SPP-a i metalni žig HPS-a.

Vrsta staze: Srednje teška označena staza