Crna mlaka preko Pridolepsunjskim stazama psunjko

Do Pridole ćeš morati pješice. Iako je u ovom opisu staze na Crnu mlaku Pridola ishodište, ona je ustvari samo usputna točka na tvome putu za Crnu mlaku. Za dolazak do Pridole možeš koristiti opisane staze:

Dionicu s Pridole do Bukovih ravni možeš proći na dva načina:
1. markiranom stazom 40'
Od sjenice na Pridoli pođi putem na jugozapad prema Giletincima. Za 10' potok prolazi preko ceste i nailaziš na lovačko hranilište i čeku od kojih za 2' trebaš napustiti šumski put i skrenuti desno na zapad uzbrdo u šumu prateći markacije . Za 3' staza izlazi između betonskih stupova bez žice na put kojim trebaš nastaviti desno. Za oko 5' nakon dvije kraće uzbrdice kod bukve s oznakom 51b idi desnim putem , a ne onim što nastavlja ravno. Za slijedeće 2' dolaziš do planinarskih putokaza na križanju gdje se odvaja planinarska staza za Giletince i Novu Gradišku . Za 3' od križanja iako je markacija desno od staze na hrastu i izgleda da treba desnim lošijim putem, drži se samo glavnog lijevijeg puta koji te za 5' nakon kraće nizbrdice dovede na Bukove ravni.

2. preko Ravnog gaja 20'+10'

Varijantu preko Ravnog gaja možeš proći na dva načina od Pridole do Ravnog gaja i dva načina od Ravnog gaja do Bukovih ravni:
2.1. od Pridole do Ravnog gaja

2.1.1. trasom nekadašnjeg PPP 20'

Od sjenice na Pridoli kreni putem uz samu drvenu konjušnicu prateći markiranu stazu za Bjelovac. Za oko 3' dolaziš na križanje markiranih staza, tvoje staze, staze za Bjelovac i staze za Strmac Brinskom kosom, pa ako je ona tvoj način dolaska prema Pridoli nemoraš ići dalje do livade na Pridoli nego možeš odmah skrenuti desno u šumu poslije odvojka za Bjelovac i prelaska jarka. Iz smjera Pridole kad pred sobom ugledaš jarak i odvojak za Bjelovac skreni lijevo u šumu i na uglu ograde nekadašnjeg ograđenog lovišta ćeš ugledati stare markacije 3. dionice nekadašnjeg PPP koje te desnom stranom izvan ograde vode prateći ogradu. Za 2' prelaziš jarak i nastavljaš uz ogradu pored pojilišta i hranilišta divljači. Drži se samo ograde i nek te ne zbune nove markacije za Bjelovac desno u šumi Za oko 2' od pojilišta siječeš staru zapuštenu dionicu planinarske staze prema Bjelovcu. Idi samo uz ogradu , usput ti se priključuje staza 2.1.2. pored zarasle livade Ravni gaj (Veliki gaj). Za oko 5' teren se položi i naići ćeš na kupine koje obiđi zdesna, ali neka ti ograda bude pravac kretanja. Ubrzo ograda zavije lijevo, a ti izlaziš na vrh Ravni gaj.

2.1.2. pored zarasle livade Ravni gaj (Veliki gaj) 20'

Od sjenice na Pridoli kreni  na jugozapad putem prema Giletincima oko 60m i skreni desno uzbrdo starim travnatim putem. Put ubrzo prelazi u stazu rubom vododerine , desno u šumi su stare markacije. Za oko 5' nešto prije nego vododerina postane nešto plića kod bukve s oznakom 57e desno se odvaja nekadašnja staza za Bjelovac koja za oko 2' izlazi na sadašnju trasu za Bjelovac, a neposredno prije prelazi ogradu nekadašnjeg lovišta i spaja se sa stazom 2.1.1. trasom nekadašnjeg PPP. Ti nastavi samo ravno uzbrdo i za 2' ćeš prolaziti rubom zarasle livade Ravni ili Veliki gaj uz lijepu hrastovu šumu . Kad dođeš do zadnjeg velikog hrasta desno uz samu stazu na kojem je šumarska oznaka 57 de, napravi još par koraka i kad budeš potpuno paralelno s ruševinom lovačke čeke lijevo u šikari na livadi Ravnom gaju i prije paprati i zapuštenog šljivika skreni desno u šumu i ubrzo ćeš pred sobom ugledati žicu i ogradu nekadašnjeg lovišta. Idi uz žicu i na mjestu gdje je ograda srušena izađi izvan ograde i drži se desne strane ograde i starih markacija na 2.1.1 trasom nekadašnjeg PPP s kojom se spojila tvoja staza. Za oko 5' teren se položi i naići ćeš na kupine koje obiđi zdesna, ali neka ti ograda bude pravac kretanja. Ubrzo ograda zavije lijevo, a ti izlaziš na vrh Ravni gaj.

2.2. od Ravnog gaja do Bukovih ravni

2.2.1. starom trasom 10'
S vrha Ravni gaj nastavi u pravcu sjeverozapada nizbrdo oko 3' do sjeveroistočnog obronka jugozapadne (u odnosu na Ravni gaj) glavice i nastavi njime prema zapadu po slabo vidljivoj stazici koja te za oko 5' dovede do 1. markirane staze točno na Bukovim ravnima.

2.2.2. preko jugozapadne glavice 10'

S vrha Ravni gaj nastavi nizbrdo na jugozapad u pravcu dobro vidljive susjedne glavice. Za oko 1' si se spustio do puta kojim trebaš kratko lijevo pa desno uzbrdo na vrh susjedne glavice prosjekom uz šumarske oznake 59a s desne strane . Ukupno od vrha do vrha oko 3'. S vrha idi koso desno otkuda vidiš markacije i izlaziš na 1. markiranu stazu koja iz Giletinaca i s Pridole vodi prema Crnoj mlaki. Skreni desno za markiranom stazom i za oko 2' nizbrdo dolaziš na Bukove ravni.

S Bukovih ravni označenom planinarskom stazom nastavljaš ravno prema Crnoj mlaki. Za 5' put zavije lijevo i samo se drži puta, neka te ne zbuni par starih markacija koje vode paralelno uz put lijevo šumom. Ubrzo prolaziš pored lovačke čeke desno od puta. Za 10' od čeke staza te vodi pored još jedne lovačke čeke . Markacije ovdje idu lijevo od čeke i vode te starim zaraslim putem, ako želiš izbjeći put kroz kupine nastavi samo putem desno od čeke i desno od markirane staze i za 2' će ti se priključiti markacije. Za slijedećih 10' dolaziš na Rastovac. Blago uzbrdo uz par kraćih strmijih dionica stalno prateći markiranu stazu za 30' od 2. čeke dolaziš na Crnu mlaku .

Vrsta staze: Laka djelomično neoznačena staza